ramin(janaghaee)

اولین گام برای نابودی اسرائیل، از بین بردن رباست.

http://reba.ir/?p=10522

یک اندیشمند اهل‌سنت ساکن آمریکا بر این باور است مهمترین راه تضعیف صهیونیست‌ها مبارزه با روش ثروت‌اندوزی آنها که ربا و بانکداری جهانی است، می‌باشد.

«عمران نزار حسین» اندیشمند اهل سنت ساکن آمریکا در گفتگویی به تشریح وجوه مختلف قدرت صهیونیسم جهانی و رژیم صهیونیستی پرداخت.

وی در این گفتگو مهمترین موضوع در مقابله با رژیم صهیونیستی و راه تضعیف قدرت آن را که نوک پیکان صهیونیسم جهانی است، مبارزه با روش ثروت اندوزی آنها که ربا و بانکداری جهانی است، دانست.

نزار حسین در بخش نخست سخنان خود از جنگی جهانی خبر داد که دو قدرت کنونی جهان با هم می‌جنگند و این جنگ به تضعیف دو طرف منجر می‌شود و بهره برداری نهایی در این میان از آن صهیونیست‌ها خواهد بود. وی در مورد نتایج این جنگ گفت:

منفعت نخستی که جنگ بزرگ در پی خواهد داشت آن است که این جنگ نابود کننده ناتو به‌عنوان قدرت برتر نظامی غرب خواهد بود و توان نظامی روسیه را نیز به‌صورت قابل توجهی کاهش خواهد داد. صهیونیست‌ها تلاش خواهند کرد که از این خلأ قدرت بهره‌برداری کنند تا اسرائیل را به‌عنوان قدرت حکمران بر جهان معرفی کنند.

دومین منفعت این جنگ این است که اسرائیل بر دنیای کنونی با توجه به وسعتی که هم‌اکنون دارد نمی‌تواند حکمرانی کند و دنیا باید خیلی کوچک شود. جنگ بزرگی که روی خواهد داد باعث می‌شود که جهان بسیار کوچک شود.

shekh-omran-nazar-hoseyn

سومین منفعتی که این جنگ بزرگ در بر خواهد داشت و من نیز آن را متوجه نمی‌شوم آن است که بعد از این جنگ بزرگ امکانات جنگ هوایی نابود خواهد شد اما صهیونیست‌ها و اسرائیل باید فناوری محرمانه جایگزینی برای این داشته باشند تا بتوانند همچنان از آسمان استفاده کنند این در حالی است که دیگران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. این یکی از اشاره‌های آخر زمانی است که باید اتفاقاتی در این مسیر روی دهد که متوجه شویم این چنین سلاحی وجود دارد.

عمران حسین که مطالعات فراوانی در زمینه اقتصاد و مباحث آخر الزمان دارد با نگاهی به وضعیت کنونی راه حل معکوس شدن این جریان پیشرفت و توسعه قدرت صهیونیسم و حرکت این رژیم به‌سمت زوال را، توجه به مسئله ربا و بانکداری در جهان امروز مطرح کرد.

 

آخرین آیه‌ای که در قرآن از نظر تاریخی نازل شده بعد از حجه الوداع و پس از آنکه پیامبر به مدینه بازگشت و تنها ۸۱ روز به رحلت ایشان مانده بود،‌ می‌باشد. این آیه که نازل شده این بود “یا أیها الذین آمنوا اتقوا الله وذروا ما بقی من الربا إن کنتم مؤمنین فإن لم‌تفعلوا فأذنوا بحرب من الله ورسوله وإن تبتم فلکم رءوس أموالکم لاتظلمون ولاتظلمون (بقره ۲۷۹‌ــ۲۷۸) اگر شما ربا را کنار نگذارید به جنگ خدا و رسول او رفته‌اید. تا زمانی که خداوند با شما می‌جنگد شما نخواهید توانست که اسرائیل را شکست دهید اولین گام در این روند در مقاومت در برابر اسرائیل، از بین بردن سیستم ربا است و درباره چگونگی آغاز روند نیز باید بسیار محتاط و با دقت باشید چون اگر اولین گام را اشتباه بردارید همه چیز نابود خواهد شد. نخستین گام آن است که در ایران خرید و فروش در بازار با استفاده از مسکوکات صورت گیرد.

تا زمانی که خداوند با شما می‌جنگد شما نخواهید توانست که اسرائیل را شکست دهید اولین گام برای نابودی اسرائیل، از بین بردن ربا است و درباره چگونگی آغاز روند باید بسیار محتاط باشید چون اگر اولین گام را اشتباه بردارید همه چیز نابود خواهد شد. نخستین گام آن است که در ایران خرید و فروش در بازار با استفاده از مسکوکات صورت گیرد.

وی اذعان کرد که این امر موجب می‌شود نظام مالی ایران از فرآیند اعتباری و مجازی شدن سیستم پولی دنیا در امان بماند. و در دام بانکداری کنونی جهان گرفتار نشود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد وجود نداشتن رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال آینده  که سال گذشته مهمترین جمله رهبر بود و مهاتیر محمد نیز به آن اشاره کرده است، گفت:

من این را نمی‌دانم و در هیچ کتابی درباره آخر الزمان چیزی که این موضوع را تشریح کند پیدا نکرده‌ام و من نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدهم.

از نظر من نمی‌توان بدون پرداختن به موضوع دجال درباره نابودی اسرائیل صحبت کرد. اگر هیچ چیزی درباره دجال نگویید چگونه می‌توانید درباره اسرائیل صحبت کنید؟

شما نمی‌توانید این موضوع را تکه تکه کنید بلکه باید آن را یک‌تکه در نظر بگیرید. همه ما قبول داریم که اسرائیل از بین خواهد رفت مهم آن است که باید بدانیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. و اتفاقات آخرالزمانی را که روی می‌دهد باید بدانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم 

الشیخ عمران نزار حسین مبارزه با اسرائیل نابودی اسرائیل عاشق
تا زمانی که خداوند با شما می‌جنگد شما نخواهید توانست که اسرائیل را شکست دهید اولین گام برای نابودی اسرائیل، از بین بردن ربا است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی